петак, 17. децембар 2010.

Demanti povodom najave u Danasu

U listu Danas od petka 17. decembra 2010. godine najavljena je promocija knjige Jovana Ristića "Godine u magli", a u članku je pored ostalog greškom navedeno da je autor "jedan od osnivača Kluba ljubitelja fantastike Lazar Komarčić".

Jovan se zahvaljuje na lepo sročenoj najavi, ali je prinuđen da citiranu rečenicu demantuje.

"Rođen sam 1973. godine, a društvo Lazar Komarčić - koje ima dugu tradiciju - osnovano je 1981. godine, tako da nikako ne mogu biti osnivač ovog društva - tim pre što sam postao njegov član 1994. godine", kaže Jovan. "Ja sam zapravo - kao što u mojoj biografiji na sajtu Godineumagli.blogspot.com piše - dugogodišnji aktivista društva Lazar Komarčić, i trenutno sam član njegove uprave."

Нема коментара:

Постави коментар